ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Οδοντιατρικής ΑΠΘ
Γίνετε μέλη στο dapndfk4dents και αυξήστε τα δικαιώματα ανάγνωσης και download θεμάτων.

Τα μέλη μπορούν να εισάγουν στα posts τους φωτογραφίες , video και ψηφοφορίες.

Επίσης μπορείς να επιλέξεις να δέχεσαι στο mail σου όλα τα νέα που αφορούν στο έτος σου!!!

Αυξάνοντας τα posts σου αποκτάς δικαίωμα διόρθωσης του κειμένου που εισάγεις!

ΠΛΑΙΣΙΟ/Απρίλης 2007-Προτάσεις-αλλαγες προγράμματος σπουδών

Πήγαινε κάτω

ΠΛΑΙΣΙΟ/Απρίλης 2007-Προτάσεις-αλλαγες προγράμματος σπουδών

Δημοσίευση από jimmy_freestyler Την / Το Κυρ Φεβ 03, 2008 10:08 pm

Με το πέρασμα των ετών γίνεται όλο και περισσότερο αντιληπτή η ανάγκη αλλαγών στο ισχύον Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική Σχολή του Αριστοτελείου. Αλλαγών που θα εκσυγχρονίσουν , θα βελτιώσουν και θα κάνουν πιο ουσιαστική την παρεχόμενη στους φοιτητές εκπαίδευση , αλλαγών που θα φέρουν τη σχολή πιο κοντά στα ευρωπαϊκά πρότυπα , αλλαγών που θα έχουν ως τελικό στόχο την ισχυροποίηση των πτυχίων μας.
Η πρόοδος που σημειώνεται στην οδοντιατρική επιστήμη επιβάλλει μια ανανέωση-αναδιαμόρφωση στο Πρόγραμμα Σπουδών , με βασικούς άξονες τέτοιους ώστε να ανταποκρίνεται σε όλα τα νέα δεδομένα.

Συγκεκριμένα :
Παροχή βασικών γνώσεων γενικής ιατρικής : όχι απαραίτητα μείωση αλλά συγκεκριμενοποίηση του γενικού μέρους κάποιων ιατρικών μαθημάτων
> Ανατομική Ι : οστά , μύες , σύνδεσμοι του ανθρώπινου σώματος ως επιτομή εκτός κεφαλής
> Ανατομική ΙΙ : αγγεία , νεύρα , σπλάχνα ως επιτομή εκτός κεφαλής
> Ανατομική ΙΙΙ : αναλυτική ανατομία κεφαλής
> Ιστολογία-Εμβρυολογία Ι και ΙΙ : σύμπτυξη της διδασκόμενης ύλης και ταυτόχρονα απαλοιφή των λεπτομερειών που είναι απομακρυσμένες από τον οδοντίατρο
> Βιολογία : μικρότερη ανάλυση των θεμάτων που πραγματεύεται

Προσαρμογή διδασκόμενης ύλης αριθμού ιατρικών μαθημάτων στο αντικείμενο και τις ανάγκες της οδοντιατρικής
> Παθολογία-Νοσολογία : βαρύτητα σε ασθένειες που η κλινική τους εικόνα και τα συμπτώματα σχετίζονται με την οδοντιατρική πράξη
> Μικροβιολογία : επικέντρωση σε μικρόβια της στοματικής κοιλότητας

Αυτονομία της Οδοντιατρικής σχολής : το σύνολο της εκπαίδευσης των φοιτητών της σχολής να γίνεται μέσα στους χώρους της Οδοντιατρικής και να καλύπτεται από αμιγώς οδοντιατρικό διδακτικό προσωπικό
> Η διδασκαλία της πληροφορικής Α΄ και Η΄ εξαμήνου να πραγματοποιείται στη νησίδα στο α΄ υπόγειο της Οδοντιατρικής
> Βιοστατιστική , Δερματολογία και αργότερα Ανατομική ΙΙΙ να διδάσκονται σε χώρους της Οδοντιατρικής
> Αριθμός μελών Δ.Ε.Π. στον τομέα ιατρικών επιστημών ικανός να καλύψει τις ανάγκες της εκπαίδευσης. Αυτό μπορεί να γίνει είτε με πρόσληψη επιπλέον , είτε με μετακίνηση των ήδη υπαρχόντων μελών Δ.Ε.Π.
> Χρήση Μανδαλιδείου για εξασφάλιση περισσότερων χώρων διδασκαλίας

Αποσυμφόρηση των ετών από εξοντωτικά καθημερινά προγράμματα : ομοιογενής τοποθέτηση μαθημάτων στα 10 εξάμηνα τηρώντας πάντα την απαιτούμενη αλληλουχία των γνωστικών αντικειμένων
> Τμηματοποίηση διδασκόμενης ύλης των μαθημάτων της σχολής ώστε να βοηθά την ουσιαστική παροχή γνώσης και την επιτυχή εξέταση του φοιτητή
> Όλα τα μαθήματα να έχουν εξαμηνιαία διδασκαλία και εξέταση
> Μείωση ωρών διδασκαλίας κάποιων ιατρικών μαθημάτων ώστε να καλύπτουν καθαρά τις απαιτήσεις της Οδοντιατρικής σχολής

Εκσυγχρονισμός τρόπου διδασκαλίας εργαστηριακών οδοντιατρικών μαθημάτων ώστε να παρέχονται χρήσιμες και ουσιώδεις γνώσεις εξειδικευμένες στο εκάστοτε γνωστικό αντικείμενο
> Αλλαγή στο εργαστήριο της Ακίνητης Προσθετικής της διαμόρφωσης δοντιών με κερί από πρακτική εξάσκηση σε περισσότερα στηρίγματα.
> Εξάσκηση μόνο πάνω σε φυσικά δόντια και ταυτόχρονα αύξηση του αριθμού τους μιας και η επεξεργασία τους απαιτεί λιγότερο χρόνο από τα πλαστικά.
> Χρήση ακτινογραφιών σε κάθε φυσικό δόντι που χρησιμοποιείται για εργαστηριακή άσκηση στην Οδοντική Χειρουργική
> Εξάσκηση πάνω σε περισσότερα φυσικά δόντια στην Οδοντική Χειρουργική

Διαμόρφωση προγράμματος διδασκαλίας σε χρονικό εύρος που πλησιάζει τους 6 μήνες και όχι τους 3 όπως ουσιαστικά ισχύει σήμερα
> Ιδιαίτερα για την τρέχουσα ακαδημαϊκή χρονιά ζητάμε την εφαρμογή του νόμου. Δηλαδή λειτουργία της σχολής μέχρι τις 15 Ιουλίου

Εμπλουτισμός Προγράμματος Σπουδών με προαιρετικά - επιλεγόμενα μαθήματα με στόχο την επαφή των φοιτητών με ευρύτερη βάση πληροφοριών και γνώσεων γύρω από την οδοντιατρική επιστήμη

Προγραμματισμός των σπουδών με βάση ολιγομελέστερα τμήματα φοιτητών
> Μείωση των εισακτέων
> Ο αριθμός των φοιτητών ανά τμήμα να περιοριστεί στο 20
> Ανάγκη ύπαρξης 4 τμημάτων

Συνολική αντιμετώπιση ασθενή (full-mouth treatment) στα κλινικά έτη ώστε η κλινική άσκηση να αντικατοπτρίζει τον τρόπο εργασίας με τη λήψη του πτυχίου
> Να διασφαλιστεί ο τρόπος εισαγωγής στο full-mouth
> Να οριστεί ελάχιστος αριθμός εργασιών για ολοκλήρωση της κλινικής άσκησης που θα είναι από τη μία επαρκής για διδασκαλία αλλά ταυτόχρονα όχι υπερβολικός
> Διαφωνούμε με την πρόταση των τριών φακέλων

Έρευνα : με προγράμματα που θα συμμετέχουν προπτυχιακοί φοιτητές
> Η συμμετοχή σε τέτοιου είδους προγράμματα να εκφράζεται και στην βαθμολογία του αντίστοιχου πτυχιακού μαθήματος



Ως Δ.Α.Π.-Ν.Δ.Φ.Κ. πιστεύουμε στην ανάγκη αλλαγών. Είμαστε έτοιμοι να συνθέσουμε το τελικό κείμενο με όλους τους φοιτητές. Σε ένα σύνολο προτάσεων βγαλμένο τόσο από τις γενικότερες όσο και από τις καθημερινές μας ανάγκες. Τελικός στόχος η λήψη πτυχίων που ανταποκρίνονται στις εξελίξεις της Οδοντιατρικής και τις απαιτήσεις του επαγγέλματος. Στην προσπάθεια αυτή χρειαζόμαστε τη συμμετοχή όλων και είμαστε πεπεισμένοι πως οι αλλαγές θα δώσουν ουσιαστικά και βελτιωμένα αποτελέσματα.

_________________
http://dapndfk4dents.forumotion.com: ΔΑΠ-ΝΔΦΚ φόρουμ φοιτητών Οδοντιατρικής ΑΠΘ


avatar
jimmy_freestyler
Administrator
Administrator

Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 358
Ηλικία : 28
Location : Θεσσαλονίκη
Έτος σπουδών : Δ' έτος
Registration date : 16/01/2008

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://dapndfk4dents.forumotion.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης